شرکت آهن آلات منصوری

فروش انواع آهن آلات در مازندران و تنکابن

امروزه استفاده از مصالح ضد زلزله در ساخت و ساز ساختمان ها به یک استاندارد بین المللی تبدیل شده است. تیم آهن آلات منصوری همواره در جهت ارائه خدمات بهتر و گسترده تر به هموطنان عزیز بخصوص در مازندران و تنکابن تلاش نموده است و هم اکنون با راه اندازی فروشگاه اینترنتی می خواهد کار شما را برای خرید مصالح ضد زلزله در مازندران و تنکابن راحت تر کند برای مشاهده محصولات به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

مصالح ضد زلزله در مازندران و تنکابن

زلزله می‌تواند خانه و زندگی شما را خراب کند و حتی باعث فلج شدن زندگی در یک منطقه به مدت طولانی شود. زلزله یکی از حوادثی است که تاکنون راه پیش بینی خاصی برای آن پیدا نشده است و تنها به اطلاعاتی در مورد گسل‌ها و شهرهای زلزله خیز اشاره شده است. بنابراین، اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که مستعد زلزله است و احتمال وقوع حادثه در آن بسیار بالاست، واجب است که از مصالح ساختمانی مقاوم به زلزله در منزل مسکونی یا اداره خود استفاده کنید و آسیب‌های احتمالی را به حداقل برسانید.
در ایران که یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاست ، نیازی به تداعی و تخیل نیست ، همه ما در طول عمر خود زلزله هایی را تجربه می کنیم و چه بسا در محل وقوع زلزله های بزرگ حضور داریم ، شما قطعا زلزله بم و زلزله کرمانشاه را حداقل از تلویزیون شاهد بوده اید ، در واقع این زلزله نیست که انسانها را به کام مرگ می برد ، علت اصلی مرگ هزاران نفر از انسان های بی گناه ، ساختمان های غیر استاندارد و مهندسی نشده هستند که با کمترین تکانی بر سرمان می ریزند و فاجعه می آفرینند. اگر قصد ساخت و ساز در یک منطقه بخصوص را دارید، باید از لحاظ مستعد بودن آنها در زلزله تحقیق کنید و در مورد آخرین حادثه و شدت آن بررسی کنید.


مصالح ضد زلزله در مازندران | مصالح منصوری

مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله

این به شما کمک می‌کند که میزان استحکام و مقاومت مورد نیاز در هر بخش از ساختمان خود را بدانید و آن را به‌طور صحیح مورد بازسازی قرار دهید.این تحقیقات می‌تواند بر سرعت ساخت و ساز تأثیرگذار باشد و شما را متوجه این امر مهم نماید که کدام مصالح ساختمانی ضد زلزله در مازندران و تنکابن مقاومند.
مصالح ضد زلزله هنگام ساخت یک بنا استفاده می شوند و از بین آن ها می توان به مواردی نظیر بلوک های سقفی سبک، فوم ها و یونولیت های سقفی، بتن آرمه و بلوک های هوادار اشاره نمود. این مصالح مقاومت و استحکام ساختمان را بالا می برند و خسارات مالی و جانی را کاهش می دهند.ساختمانی که در مرحله ساخت علاوه بر مصالح اصلی با این مصالح ضد زلزله در مازندران ساخته شود، مطمعناً نسبت به ساختمان های معمولی دیگر مقاومت بالاتری خواهد داشت.
در ایران که یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیاست ، نیازی به تداعی و تخیل نیست ، همه ما در طول عمر خود زلزله هایی را تجربه می کنیم و چه بسا در محل وقوع زلزله های بزرگ حضور داریم ، شما قطعا زلزله بم و زلزله کرمانشاه را حداقل از تلویزیون شاهد بوده اید.از این رو قبل از ساخت و ساز مجموعه ی ساختمانی خود این نکته را فراموش نکنید که حتما مشاوره های لازم را در این امر خطیر حاصل نمایید.


فروشگاه آهن آلات منصوری

کارشناسان خبره ی ما در مصالح منصوری با داشتن سابقه ی طولانی در طراحی و اجرای ساختمانهای ضد زلزله این آمادگی را دارند که مشاوره ی لازم در زمینه ی ایمن سازی ساختمان در برابر زلزله را برای شما عزیزان انجام دهند.مجموعه ی مصالح منصوری علاوه بر دادن مشاوره در زمینه ی ایمن سازی ساختمان در برابر زلزله، فروش میلگرد در تنکابن، خرید و فروش آهن در تنکابن، فروش لوله ناودانی تنکابن و فروش پروفیل مازندران را نیز انجام می دهد.هنگام خرید مصالح ضد زلزله در مازندران ،نام مصالح منصوری را در خاطر داشته باشید تا خرید مصالح ساختمانی در مازندران را تجربه نمایید.

ویژگی ساختمان های ضد زلزله

ساختمان های ضد زلزله ساختمان هایی هستند که در اثر وقوع زلزله خرابی کمتری متوجه آن ها می شود و ضد زلزله بودن یک ساختمان به معنی این نیست که در اثر وقوع زلزله هیچ آسیبی به ساختمان وارد نمی شود . در حقیقت بهتر است بگوییم ساختمان های سازگار با زلزله چرا که در عمل ساختمان ضد زلزله نداریم . هم اکنون به بررسی ویژگی ساختمان های ضد زلزله می پردازیم.
سبک بودن ساختمان : آجر یا بلوک های بتنی به علت وزن بسیار بالایی که دارند از کم ترین مقاومت در برابر زلزله برخوردارند. این در این نوع ساختمان ها وقتی نیروی ناشی از زلزله آغاز می شود ، دیوارها فرو ریخته و بعد سقف ریزش می کند.یک ویژگی ساختمان های ضد زلزله سبک بودن آن ها است.
به کار گیری مصالح و تکنیک های جدید : پیشرفت در زمینه ساخت و ساز و اختراع مصالح و تکنیک های جدید در طراحی ساختمان تأثیر شگرفی بر مقاومت خانه ها در برابر زلزله می گذارد و می تواند مرگ و میر ناشی از زمین لرزه را به شدت کاهش دهد.
اهمیت دادن به اتصالات صحیح : یک ساختمان ضد زلزله دارای اتصالات صحیحی است که به خوبی توانایی تحمل لرزش های ناشی از زلزله را دارد و دیر تر فرو می ریزد. بنابراین در بیان ویژگی ساختمان های ضد زلزله می توان اتصالات صحیح را نام برد.
انعطاف پذیری در ساختمان : انعطاف مصالح یک ساختمان سبب می شود که هنگام وارد شدن فشار و وزن بالا به آن شکستگی رخ ندهد و تغییر شکل ایجاد نگردد . یکی از مصالحی که این ویژگی را به بهترین شکل دارا است ساندویچ پانل است.

خرید مصالح ضد زلزله در مازندران و تنکابن | مصالح منصوری


نظم در ساخت و ساز : ویژگی مهم دیگر ساختمان ضد زلزله نظم ساختمان است به این معنی که توزیع جرم ، مقاومت و سختی به گونه ای باشد که هنگام اعمال نیروی زلزله حرکت جانبی ساختمان یکنواخت باشد . سازه ی منظم انرژی زلزله را به صورت یکنواخت در کل ساختمان پخش می کند و سبب می شود ساختمان به یکبار فرو نریزد .
داشتن نقشه اصولی و مهندسی : یک ویژگی ساختمان های ضد زلزله این است که طبق نقشه اصولی ساخته می شوند و پی ریزی آن ها و همچنین کلیه مراحل ساخت آن ها به خوبی رعایت شده و تحت نظارت یک شخص متخصص می باشد.امیدواریم با خواندن این چند سطر،پی به ویژگی های یک ساختمان ضد زلزله برده باشید و هم چنین متوجه شده باشید کدام مصالح ساختمانی در برابر زلزله مقاومند.با به کار بردن مصالح ضد زلزله ،اگر چه هزینه ی ابتدایی بیشتری را انجام می دهید اما در طولانی مدت متوجه درست بودن تصمیم خود خواهید شد و جان خود و عزیزانتان را محفوظ نگاه خواهید داشت.
هدف از ساختمان سازی ضد زلزله: تمامی تلاشها و اصولی که مهندسین جهان برای طراحی ساختمان های ضد زلزله به کار می برند یک هدف مشترک دارد و آن حفظ جان انسان است.جلوگیری از خسارات مالی،روحی و همچنین جلوگیری از تخریب بناهای تاریخی که گاه در هنگام وقوع زلزله آسیب جدی می بینند در اولویت پایین تر قرار می گیرد.
آهن آلات منصوری در جهت اجرایی نمودن این مهم که حفظ جان انسان ها در اولویت اول ساختِ سازه های ضد زلزله قرار دارد،اقدام به فروش آهن آلات در مازندران، فروش میلگرد تنکابن، فروش پروفیل مازندران و فروش انواع مدل مصالح ساختمانی در شهر تنکابن می نماید.ما سالهای طولانی است که فروش مصالح ساختمانی مازندران، فروش لوله ناودانی مازندران، آهن آلات دست دوم در مازندران، فروش لوله ناودانی تنکابن و خرید و فروش آهن در تنکابن را انجام می دهیم.


پایان سخن

بلایای طبیعی و از جمله زلزله از دیرباز ذهن بشر را به خود مشغول نموده است.از آن رو که امکان محاسبه ی زمان وقوع زلزله میسر نیست،انسان همواره سعی کرده که راه کارهایی را برای جلوگیری از زلزله ابداع و اختراع کنداستفاده از مصالح ضد زلزله برای ایمن سازی،در دسترس ترین و مطمئن ترین راه برای به حداقل رساندن خسارات این رخداد طبیعی می باشد.
با نگاهی به موفقیت کشور ژاپن در به حداقل رساندن خسارات به بافت های ساختمانی در هنگام زلزله و از آن مهمتر کشته شدگان بسیار ناچیز و حتی شاید صفر آن کشور در ده های اخیر،پی به میزان اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی ضد زلزله می بریم.اگر مایل هستید تا بدانید کدام مصالح ساختمانی در برابر زلزله مقاومند،کارشناسان ما در مصالح منصوری جهت مشاوره در خدمت شما خواهند بود.فروشگاه آهن آلات منصوری با فروش مصالح در مازندران به محوریت شهر تنکابن، فروش انواع مدل مصالح ساختمانی در شهر تنکابن از قبیل: فروش نبشی تنکابن، خرید و فروش آهن در تنکابن ،فروش فنس در مازندران و بسیاری دیگر از مصالح ساختمانی را بر عهده دارد.با انتخاب مصالح فروشی ما برای خرید نیازهای ساخت و ساز خود،علاوه براینکه قیمت پایین تری را پرداخت می نمایید از مصالحی با کیفیت برتر استفاده می نمایید.با مصالح منصوری، ایمن بمانید.

انواع مصالح ضد زلزله در تنکابن | آهن آلات منصوری